Sunday, July 3, 2016

Purinethol 131






+

CCJongeren. nl ik heb 7 jaar lang in het CWZ gelopen bij Dr. Witteman, nu ik zit in het Radboud à Nijmegen Omdat het CWZ zo goed als uitbehandeld était. Wie est jou arts Ik heb ook dr. Witteman. Zij heeft mn endoscopie gedaan, en sindsdien heb ik pas twee afspraken gehad, DUS talon goed ken ik r (nog) niet, maar tot nu toe verloopt alles wel prima en Helpt ze me wel goed en op een zakelijke Manier (dokter die je een gevoel van medelijden geven hou ik niet zo van, haha. Ook vaak zat gehad, vreselijk vind ik dat. Dokter moet gewoon zn werk doen en moi beter maken, en ook wel een beetje vriendelijk zijn). Nou, tot nu toe gaat het wel goed. Kon de Puri-Nethol directe bij de apotheek van het ziekenhuis halen DUS ben er dezelfde dag nog mee begonnen. Les soms de talon klein beetje, maar NIKS vergeleken remplies de azathioprine van eerder Neem m nu altijd bij mn déjeuner dat werkte bij azathioprine bij mij ook het beste (Bovendien meest regelmatige maaltijd en het dwingt me goed te ontbijten en te lunchen, haha). Hoop dat het gaat werken. Azathioprine LEEK wel te werken bij mij, DUS de kans dat puri-Nethol dan ook wel werkt est redelijk groot. Ben gelukkig (tot nu toe) ook nog niet zon ernstig geval als vele andere mensen hier: van heb endel - tot en a rencontré dunnedarm wel zweertjes zitten, maar die zijn allemaal Wel klein (behalve DUS die in mijn endeldarm die al bijna 3 jaar geleden . besloot een abcès te worden naja, positieve kant daarvan: als dat niet a été gebeurd avait ik nu nog lang niet dat ik geweten Crohn avait en était het misschien dans de boucle van de jaren veel erger geworden). En iemand vroeg eerder in het thème de l'azathioprine (imuran est eigenlijk een merknaam, toch Ik avait Mylan) ongeveer hetzelfde est als puri-Nethol. Naar wat ik heb begrepen wordt azathioprine afgebroken in je levier tot een werkzame stof en wat afvalstoffen, en voornamelijk op die afvalstoffen kun je nogal naar reageren. Puri-Nethol est volgens mij al stof directe de la werkzame, zodat het bij mensen die gevoelig zijn voor azathioprine het vaak minder bijwerking geeft maar wel hetzelfde werk doet (maar t est wel een stuk duurder (bijna een euros par tabletje Lang leve de Verplichte zorgverzekering ) DUS neem aan dat ze daarom beginnen rencontré azathioprine). De verwar ik me nu rencontré methotrexaat Weet het nog niet precies verschil tussen die middelen 8 Februari 2013 - 07h19 8 Februari 2013 - 12:34 18 Februari 2013 - 19:02 Hallo, ik ben een na ziekenhuisopname porte Imuran ook gezet aan de Purinethol. Eerst 50 mg maar na de eerste bloedspiegelcontrole bleek dat er niet genoeg werkzame stof en zat DUS ik moest ophogen naar 75 mg. Bij de volgende bloedspiegelcontrole était de werkzame stof in mijn bloed ng lager geworden, maar de stof die zorgt voor bijwerkingen était veel te hoog. Ik moest par directe zakken naar 25 mg icm 100 mg allupurinol. Dat is een middel voor jicht dat een Wisselwerking heeft rencontré Purinethol. De dokter hoopt dat de Purinethol alsnog voldoende wordt opgenomen hierdoor. ik verdraag de Purinethol wel dans de zin van dat ik niet, zoals bij de Imuran, acuut ziek Ervan wordt, maar ik Voel me er ook niet goed bij. Deze semaine krijg ik te horen de ik moet naar overstappen Remicade. Als dat zo est ga ik de Remicade nog een kans geven, maar ik möcht rencontré deze medicatie die ik nu slik verder porte het leven Moeten dan ga ik overlegggen om alle medicatie te stoppen. Ik me Voel slechter porte de medicaties dan dat ik me ooit porte gevoeld Crohn heb. Misschien een drastische beslissing maar als de ontstekingen toch porte de Medicijnen heen komen dan leef ik tot die tijd liever mijn oude leven zoals ik dat gewend ben en zie ik het wel weer als een opvlamming de opsteekt kop. Dat wil natuurlijk helemaal niet dat zeggen dit bij jou ook gebeurt, ik hoop van het niet en dat je zal helpen. Veel mensen verdragen de Purinethol wel. bij mij worden de gewrichtsklachten en ontstekingen er porte erger en dat doet gewoon talon veel pijn. Veel ermee Heb succes Afgelopen semaine bloed geprikt, en dat était allemaal in orde, weinig Verandering te zien. Ik ga nu ook naar 75 mg en dat est dan ook max. als het goed est. Ene dat 1 tabletje en de andere dag 2. Tot nu toe nog geen bijwerkingen, maar nu moet ik wel même op gaan Letten, veulent bij azathioprine begonnen mijn bijwerkingen ook pas toen ik begon met een Hogere dosis (bij 50mg Nergens dernière van, bij 100mg werd ik hartstikke ziek). Ga er nu eentje nemen bij de déjeuner (zoals ik al acte) en eentje bij het avondeten. No way dat ik nog ooit twee tabletjes tegelijk ga Slikken van wat dan ook, haha. Voulez-dat ik acte DUS bij de azathioprine en daar werd ik niet vrolijk van twee Plus weekjes nog een keer bloed Prikken om te weer checken de alles nog goed est remplie de Medicijnen. Eind maart heb ik mijn eerste afspraak in het UMC Utrecht en zal ik DUS voortaan daar onder controle staan ​​Nou, vandaag voor het eerst bij de poli van het UMCU geweest. Heel prettige dokter, Dr. Oldenburg (möcht iemand die toevallig kennen). En ben in een moitié uurtje naar mijn Idee in een klap verder gekomen dan en 3 jaar CWZ. Precies de reden dat ik naar een academisch ziekenhuis wilde. Ik était chez les wapitis geval prima in orde (gewoon standaardtestjes aan buik, Longen, hart etc.) en kon verder rencontré de puri-Nethol. Ik avait nog geen botdichtheidsscan gehad, die DUS kon ik meteen vanmiddag krijgen. Nou, gezien ik toch op minder dan 5 minuten lopen van het ziekenhuis de hele dag op de zit uni, est dat wel lekker makkelijk. Verder dacht hij al gelijk eens verder houe nous mijn fistels (veux ja, die zitten er ook nog altijd ..) eens Kondén gaan behandelen. Ze zijn al drie keer porte behandeld twee sneetjes te maken en daar een vidanger doorheen te doen voor een paar dagen. Een van de twee wondjes Bleek inmiddels zo goed als dicht, de ander niet (maar dat ik ook wel wist, komt uit nog altijd de vocht.). Een optie était om, naast de puri-Nethol, op een moment gegeven te starten rencontré Remicade. Wat voor mijn staat van Crohn meilleure heftig est, maar bij 50 van de patinten rencontré fistels daar goed tegen schijnt te helpen. De andere 50 Heeft er helaas WEINIG fistels aan bij. Een andere optie was een procès-behandeling (DUS nog en onderzoek), waarbij stamcellen direct de fistelgebieden worden Entré par (onder narcose). Schijnt erg goed te werken tegen fistels, maar est nog dans onderzoek (onderdeel van het onderzoek ik ben dan). Groot nadeel est dan het een DUS dat essai aléatoire est, en een deel van DUS de mensen een placebo krijgt. Maar zelfs dan wordt de fistel chez les wapitis geval eens goed schoongemaakt en het kan sowieso geen kwaad (est tot nu orteil dans le wapiti geval nog niet gebleken). Dus ik ben benieuwd talon. Nog même sur nadenken, maar ik denk dat ik die essai wel talon interessant vind. En ik wil na drie jaar ECHT eens van die (-fistels af, veulent je wordt er vrij onzeker van, altijd rencontré die inlegkruisjes enzo. Werd semaine vorige nog gebeld porte een verpleegkundige van het UMC, die sur behandeling Experimentele. Heb gezegd dat ik wel genteresseerd ben. Nu is het nog de vraag de ik dans aanmerking kom. Een van de voorwaarden blijkt te zijn dat je de diagnostiquer Crohn al minimaal 6 maanden hebt, en ik heb m pas en décembre jl gekregen. Maargoed, lijkt mij makkelijk oplossing voor:. wacht er gewoon 2 maanden mee boucle nu al 3 jaar bijna rencontré infecties die, maakt twee maanden meer de minder ook niet meer uit lijkt mij Bovendien niet houe pertinente lang ik de officiele diagnostiquer al heb als ik die fistels al lang. heb, Maarja, ik pression (als wetenschapper) zelf ook wel dat je je aan je protocollen moet houden, anders zou je je resultaten onbedoeld kunnen benvloeden, en daar krijg je dan weer moeilijke vragen sur Naja, gaat nu chez les wapitis geval wel goed. semaine Laatste van de periode (studie), dus wel erg druk. Heb mezelf een beetje sur een grens heengewerkt Afgelopen zondag, waardoor ik me nu lichamelijk wel erg slap Voel, wat ik nu echt niet kan gebruiken. Maar mn buik voelt zich wel prima. (Behalve de dag nadat ik Indiase curry avait gegeten, mn vriend a Vergeten de yaourt toe te voegen, DUS hij was wel erg pittig en gekruid (n erg lekker)). Ben ook gestopt met het drinken van dranken koolzuurhoudende, lijkt ook wel zn steentje bij te dragen (minder vieze scheetjes vooral XD) 1 Juli 2013 - 17:37 Ik heb ook Puri-Nethol geslikt een halfjaar ongeveer maar ben gestopt omdat ik er zonneallergie van kreeg zo erg dat ik niet eens même naar buiten kon als de zon scheen heb jij hier ook van dernière rencontre de la misère, Aziathropine avait ik het ook. Verder werkte het bij mij wel goed wat mijn Darmen betreft en ook mijn leverwaarden bleven goed. Hoi, zonne-Allergie lijk ik gelukkig geen dernière van te hebben, maar natuurlijk est het altijd wel voorzichtig blijven doen dans de zon. Bij mijn laatste endoscopique (sigmoïdoscopie) zag mn darm er ook wel rustig uit volgens mn dokter. Fijn dat het verder wel goed werkt bij jou, bij mij geloof ik ook wel DUS. En ik avait bij de laatste keer paar bloedprikken weer een perfecte leverwaarde en een bovengemiddelde nierfunctie, haha. 5 Juli, 2013 - 13:17 Dat est mooi. hopen dat het voorlopig zo blijft dan qu'il veut veel meer keuze qua medicatie est er dan ook niet meer




1 comment:

  1. Buy Cenforce 200mg tablet is consit sildenafil citarate. The sildenafil citarate mainly used in erectile dysfunction and some other hypertension cases in rarely. Cenforce 200mg tablet is prescribe when the malegraxx.com suffer from the erectile dysfunction, that time the physician diagnose and given dosage of Cenforce 200mg online tablet as suitable your body.

    ReplyDelete